Interior Design Ideas

Κλείστε ραντεβού ΕΔΩ

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να κοστολογήσω την παραγγελία μου;

Για να κοστολογήσετε την παραγγελία σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Προσθέστε άφοβα στο καλάθι σας όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Μπορείτε να μπείτε οποιαδήποτε στιγμή στο καλάθι για να αφαιρέσετε ή να προσθέσετε προϊόντα.
  2. Μόλις ολοκληρώσετε την πρόσθεση των προϊόντων μεταφερθήτε στο και πατήστε το κουμπί «Επόμενο βήμα».
  3. Έπειτα συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε «Αποστολή παραγγελίας». Επι τόπου θα σας αποστείλουμε την παραγγελία σας στο email που έχετε δηλώσει.

Μην φοβάστε!!! Δεν επιβαρύνεστε οικονομικά, ούτε έχετε καμία υποχρέωση να προχωρήσετε στην πληρωμή των προϊόντων που επιλέξατε.

  • Η παραγγελία θα εκτελεστεί μόνο εφόσον πραγματοποιήσετε την τραπεζική κατάθεση.
  • Η εταιρία μας διατηρεί τις τρεις πρόσφατες κοστολογήσεις. Οι παλαιότερες διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα ( εσείς όμως θα τα βρείτε στο email σας ).

Που μπορώ να δω τα προϊόντα σας;

Για να δείτε από κοντά τα προϊόντα χρειάζεται να αποστείλετε email info@studioalex.gr ή να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε προσωπικό ραντεβού με εκπρόσωπο της εταιρίας. Τα ραντεβού πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή στις συμφωνημένες ώρες.

Με ποιους τρόπους μπορεί κανείς να παραγγείλει ;

Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος : Mπορείτε να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιλέγοντας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να τα προσθέσετε στο «καλάθι» σας . Για να ολοκληρώσετε την αγορά σας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται από το σύστημα.

Με παραγγελία μέσω email : Στείλτε στην διεύθυνση info@studioalex.gr την παραγγελίας σας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις περαιτέρω λεπτομέρειες. Οι παραγγελίες σας δεν πρέπει να αποστέλλονται σε μορφή φωτογραφίας σελίδας. Θα πρέπει να είναι γραμμένες στο πεδίο κειμένου του email ή σε αρχείο Word και Excel.

Ποιες επιλογές έχω για την πληρωμή των προϊόντων;

Bank Transfer

  • Με τραπεζική κατάθεση: Αν διστάζετε ή δεν είστε εξοικειωμένοι με τη διαδικασία των OnLine αγορών μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και ταυτόχρονα επιθυμείτε να αγοράσετε κάποια από τα προϊόντα μας, μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας με κατάθεση στο παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας μας στην Τράπεζα Πειραιώς και να μας ενημερώσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

send

  1. Στέλνοντας e-mail στο info@studioalex.gr για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση . Παρακαλούμε να αναγράφεται στο καταθετήριο το όνομα του καταθέτη.
  2. Piraeus Bank: Διεθνής τραπεζικός λογαριασμός «IBAN» GR07 0171 8570 0068 5712 3598 555, SWIFT-BIC: PIRBGRAA

    Δικαιούχος: A.Ozdzenski – E.Natsi OE, StudioAlex

PayPal

  • Πληρωμές μέσω Paypal: Η Paypal αποτελεί τον πιο γνωστό και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές ή αγορές γίνονται με τον εξής πολύ απλό τρόπο: Τα χρήματα στέλνονται χρησιμοποιώντας μόνο το Paypal email ενός χρήστη, χωρίς να γίνονται γνωστές απόρρητες πληροφορίες όπως πιστωτικές κάρτες ή άλλες τραπεζικές πληροφορίες. Κάθε χρήστης, άτομο ή εταιρία, μπορεί να κάνει λογαριασμό στην Paypal εισάγοντας μόνο ένα email, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια για όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Πόσο ασφαλής είναι το PayPal;

3 πράγματα που αξίζει να ξέρεις για το PayPal

  1. H PayPal, λανσάρει τώρα και στην Ελλάδα την υπηρεσία top-up. Η τραπεζική αυτή υπηρεσία ανανέωσης επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρουν χρήματα από τον τραπεζικό λογαριασμό τους σε ένα λογαριασμό PayPal, προκειμένου να προβούν σε πληρωμές online, χωρίς τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
  2. Με την νέα αυτή υπηρεσία που λειτουργεί με την συνδρομή του TrustPay, όσοι διαθέτουν λογαριασμό στην PayPal έχουν τώρα τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα πιο απλό και ασφαλή τρόπο πληρωμής online, χωρίς να απαιτείται η κατοχή πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μέσω της τράπεζας Eurobank Ergasias Α.Ε., ενώ η PayPal σκοπεύει να προσθέσει και άλλες τράπεζες στο δίκτυο συνεργατών.
  3. Καθώς η PayPal δεν κοινοποιεί προσωπικά οικονομικά στοιχεία όταν εξουσιοδοτεί τις διαδικτυακές συναλλαγές, η πληρωμή μέσω PayPal εξακολουθεί να είναι μια πιο ασφαλής μέθοδος πληρωμής, αφού τα στοιχεία της κάρτας ή της τράπεζας δεν παραμένουν στη διάθεση της ιστοσελίδας της εκάστοτε επιχείρησης. Με την χρήση της τραπεζικής υπηρεσίας top up και της πληρωμής μέσω PayPal, καθίσταται ευκολότερη η διαχείριση προσωπικών εξόδων, αφού στο τέλος του μήνα οι χρήστες δεν λαμβάνουν λογαριασμούς καρτών με χρεώσεις-έκπληξη.

Χρειάζομαι να ανοίξω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι. Εμείς δεν απαιτούμε από τους πελάτες μας να ανοίξουν υποχρεωτικά λογαριασμό όταν θέλουν να κάνουν αγορές. Πιστεύουμε ότι σήμερα έχουν ήδη πάρα πολλούς λογαριασμούς σε διάφορες άλλες ιστοσελίδες.

Ωστόσο πιστεύουμε, ότι είναι χρήσιμο να υπάρχει προκειμένου να μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα την παραγγελία σας. Κυρίως για μελλοντικές ή επαναλαμβανόμενες παραγγελίες, είναι χρήσιμο να είστε εγγεγραμμένοι χρήστες ώστε να μη χρειάζεται να συμπληρώνεται τα στοιχεία σας κάθε φορά. Συνοψίζοντας, εμείς προτείνουμε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι να το κάνετε.

Αποστολή και παραλαβή των προϊόντων;

    Ποιοι είναι οι πιθανοί τρόποι αποστολής;

  • Δωρεάν αποστολή : Κάτω από κάθε προϊόν εμφανίζεται η καρτέλα με την ένδειξη «Μεταφορικά». Πατώντας την θα ενημερωθείτε εάν το προιόν που βλέπετε αποστέλλεται δωρεάν.
  • Αποστολή με χρέωση : Αγοράζοντας προϊόντα από εμάς μπορείτε να μας αποστείλετε οποιοδήποτε μέσω μεταφοράς για να τα παραλάβει. Σε παραγγελίες άνω των 200,00 ευρώ μπορούμε να παραδόσουμε δωρεάν τα προϊόντα σε οποιοδήποτε πρακτορείο εντός Αττικής .
    Εαν θέλετε να βρούμε εμείς για εσάς την εταιρία courier, συνεργαζόμαστε μόνο με την εταιρία ACS και η χρέωση της αποστολής επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον αγοραστή.
  1. Ενδεικτικά σας ενημερώνουμε ότι οι χρέωσεις ξεκινάνε από 10,00 € για προϊόντα βάρους έως τα 2 κιλά.
    Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση αυξάνεται από 4€. Σε περίπτωση που βρίσκεστε σε περιοχή που χαρακτηρίζεται ως «δυσπρόσιτη», θα πρέπει να μας το αναφέρεται διότι πιθανόν να υπάρχει extra χρέωση από την courrier.
  2. Για προϊόντα μεγάλου όγκου ή βάρους η μεταφορά γίνεται μέσω μεταφορικής εταιρείας και το κόστος αποστολής εξαρτάται από τις διαστάσεις του προϊόντος και τον τόπο παράδοσης.
  3. Η παράδοση των εμπορευμάτων από τις μεταφορικές εταιρίες είναι «παράδοση πεζοδρομίου».

Στέλνετε τα προϊόντα σας σε άλλες χώρες;

Βεβαίως! Σημαντικό είναι ότι το αντίτιμο για την υπηρεσία αποστολής δεν θα είναι απαραίτητα υψηλότερο από έναν ναύλο στην Ελλάδα. Σε ορισμένες χώρες όπως Γερμανία, Αυστρία, Σουηδία μπορεί να είναι μικρότερο, διότι οι περισσότεροι κατασκευαστές των προϊόντων μας βρίσκονται στο κέντρο της Ευρώπης. Αν θέλετε να αποστείλουμε τις αγορές σας σε κάποια απο τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να ενημερωθείτε για το κόστος της αποστολής.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την αγορά προϊόντων.

Στην ΕΕ, όταν πρόκειται για συμβάσεις που συνάπτονται από τις 13 Ιουνίου 2014 και μετά, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε για τον οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία αιτία, εντός 14 ημερών, από την ηλεκτρονική σας αγορά, καθώς και από αγορές που κάνατε εκτός καταστήματος (π.χ. στο σπίτι σας, τηλεφωνικά ή ταχυδρομικώς). Αυτή η «περίοδος χάριτος» λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων σας. Ωστόσο, αν η λήξη αυτής της προθεσμίας συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για οποιονδήποτε λόγο εντός αυτού του χρονικού διαστήματος – έστω κι αν αλλάξατε γνώμη.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσετε ρητά την εταιρία μας για τη σχετική απόφασή σας. Αυτό μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα εμπορεύματα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς ή με αποστολή φαξ ή ηλεκτρονικού μηνύματος. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα εμπορεύματα. Προτού γίνει η επιστροφή θα πρέπει να μας ζητήσετε ένα υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, με το οποίο θα μας ενημερώσετε για την υπαναχώρησή σας.

Η εταιρία μας θα επιστρέψει τα χρήματα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή της κοινοποίησης υπαναχώρησης, αλλά μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή εάν δεν έχει λάβει πίσω τα εμπορεύματα και απόδειξη για την επιστροφή τους.

Ωστόσο, εσείς βαρύνεστε με το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων στην διεύθυνση από όπου σας τα απέστειλε η εταιρία μας.

Προσοχή: Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.

Πρέπει να γνωρίζετε επίσης ότι ισχύουν ιδιαίτεροι κανόνες για το ψηφιακό περιεχόμενο (π.χ. την τηλεφόρτωση ή τη διαδικτυακή μετάδοση μουσικής ή βίντεο).

Εξαιρούνται ορισμένα προϊόντα.

Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση.

Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. Να μην ξεχάσετε ότι η περίοδος «χάριτος» των 14 ημερών δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα εξής:

  1. Εμπορεύματα που αγοράζονται κατά παραγγελία ή σαφώς εξατομικευμένα είδη (π.χ. πορτάκια κατασκευασμένα με τις διαστάσεις που μας υποδείξατε)
  2. Σφραγισμένα μέσα καταχώρισης δεδομένων, όπως DVD, τα οποία αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους.
  3. Αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια καθώς και εισιτήρια συναυλιών και κρατήσεις ξενοδοχείων για συγκεκριμένες ημερομηνίες
  4. Τρόφιμα και ποτά που σας παραδίδονται τακτικά (όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά)

Έχουν την ίδια εγγύηση όλα τα προϊόντα;

Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση.

Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε.

Προσοχή: Όλες οι εγγυήσεις των προϊόντων καλύπτονται από τα εργοστάσια παραγωγής τους και μόνο εκείνα έχουν την ευθύνη για την άριστη ποιότητά τους και τον τρόπο με τον οποίο έχουν κατασκευαστεί. Σε περίπτωση που κρίνεται ότι κάποιο προϊόν χρειάζεται αντικατάσταση , απαραίτητο είναι να αποστείλετε ένα e-mail με φωτογραφίες και σύντομη περιγραφή του προβλήματος . Η ενημέρωση αυτή μπορεί να γίνει ή απευθείας στο εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκε το συγκεκριμένο προϊόν ή στην εταιρεία μας η οποία στη συνέχεια θα το προωθήσει στο εν λόγο εργοστάσιο.

Αφού θα εξεταστεί η αίτηση σας από τις αρμόδιες υπηρεσίες του εργοστασίου στο οποίο απευθύνεστε, θα σας αποσταλεί απαντητική ενημέρωση, στην οποία σε περίπτωση αποδοχής των ευθυνών από το εργοστάσιο, θα ενημερωθείτε για τους χρόνους αποκατάστασης του προβλήματός σας.

Μπορεί να καθυστερήσει η παράδοση των προϊόντων μου;

Εφόσον το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Όταν το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να ενημερωθείτε άμεσα.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας, επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.